Sikeres fogyás 7 titka

Fogyj tudatosan és egészséges módszerekkel!

7 fontos pont a fogyókúrád sikeréhez

Egyediek vagyunk: Más szokások, más környezet és más hatások érnek nap-mint nap bennünket. Sok téves elképzelés élhet a fejünkben a helyes táplálkozásról, a fogyókúrákról. A média gondoskodott arról, hogy teljesen feledésbe merüljön, hogy hogyan éltek és táplálkoztak a régen az emberek.

Alig 40 évvel ezelőtt közel sem volt ennyi allergia, ennyi rákos beteg, pedig pontosan olyan ételeken éltek, amit ma egészségtelennek ítélnek meg.

Az élelmiszeripar érdekeit szolgálva ontják ránk nap mint nap a hamis információkat. Együnk margarint, olajat…stb és a régi jól bevált zsírt, tojást, sót, húst kikiáltották főbűnösnek.

Pont azokat az alap-élelmiszereket helyezték tiltólistára, melyek nagyban hozzájárulnak egészségünk fenntartásához. A műanyag margarint, a tartósítószerekkel telített gyümölcsjoghurtokat és más többszörösen feldolgozott élelmiszeripari termékeket pedig zúdítják ránk a reklámok.

Ezért van az, hogy sokan már azt sem tudják, mi a jó és mi nem. Egyet tudok mondani, ne higgyetek senkinek! Nekem se! Tapasztaljatok és utána ítélkezzetek. Járjatok utána a dolgoknak, nézzetek jó példákat, mert csak a tapasztalat lehet bizonyíték.

Tehát nincs általános recept, de vannak olyan fontos momentumok, amit ha betartasz, akkor sokkal nagyobb a valószínűsége, hogy a fogyókúrád eléri a célját.

Nézzük hát a fogyás 7 titkát, ami elvezet a sikerhez!

1. Minden a fejben dől el!

Bármi legyen az ok, amiért elhatároztad, hogy fogyni fogsz, tarts ki a döntésed mellet. Az okok lehetnek fogyas 7 titkapéldául:

  • jobban szeretnél kinézni, szebb akarsz lenni, vagy
  • nincs sok súlyfelesleged, de már kényelmetlenül érzed magad a ruháidban. Itt szorít, ott szorít és csak pár kiló mínusz kell, hogy komfortosabb legyen a közérzeted, vagy
  • egészségügyi okok miatt vágsz bele egy új diétába. Lehet, hogy magas a vérnyomásod, vagy a cukorszinted? Lehet, hogy nehezebben mozogsz vagy egyéb saját okod is lehet arra, hogy most lefogyj.

A lényeg, hogy a fogyás oka a tied legyen. Ne akarj másnak megfelelni! Ha Te épp úgy érzed jól magad, ahogy vagy, még akkor is, ha igenis van súlytöbbleted, NE FOGYÓKÚRÁZZ!

Viszont ha már a kedved sem a régi és a fizikumod is követeli a változást, akkor ne habozz! Kezd el a változást még ma!

2. Légy türelmes!

Igen ez is nagyon-nagyon fontos pont! Írtam, hogy minden ember más. Mindenkinek másképp reagál a fogyaskonnyenszervezete a diétára. Van akinél szinte azonnal beindul a fogyás, van akinek pár hét is beletelik, mire eredményt lát. De ha feladod 1-2 akár 3 hét után is, akkor ez a pár hét erőfeszítése is mindhiába volt.

Miért nem indulhat meg a fogyás???

  • Első és legfontosabb ok, a szervezetben felhalmozódott méreganyagok, melyek a zsírpárnákhoz vannak kötve. Időt kell hagyni, hogy fellazuljanak és el tudjanak távozni a testből.
  • Fontos tapasztalat, hogy az ételallergiák pl. a gluténérzékenyek esetében is igen lassú a fogyás. Ha kiiktatjuk az allergén faktorokat, akkor viszont felgyorsulnak a folyamatok.
  • Az állandó gyógyszerszedés is akadálya lehet a fogyás megindulásának. Meg kell vizsgálni, milyen mellékhatásai vannak az adott gyógyszernek. Ebben az esetben mindenképp konzultálni kell a kezelőorvossal.

Ha semmilyen komolyabb betegség nem áll a háttérben, akkor a pár hét elteltével biztosan látni fogod a diéta eredményét. Javaslom, hogy csatlakozz olyan közösséghez, ahol hasonló célú emberek, hasonló problémákkal küzdenek, és a segítségedre lehetnek.

Sikeres fogyás zsírral

3. Egyél zsírt!

 

Már a bevezetőmben is említettem, hogy az egészségtelen táplálkozás egyik fő bűnösének a zsírt kiáltották ki. Felejtsd el ezt a nagyon-nagyon téves elképzelést, miszerint a zsír káros! Természetesen, mint minden más étel esetében itt is a mérték a lényeg! De a fogyáshoz igenis szükség van zsírra! Tudom, hogy ez az állítás alapjaiban rengeti meg az egészséges étkezésről, és a fogyókúrákról való elképzelésedet, de ez az igazság.

Ugyanis a zsír az oxigén és víz után a legfontosabb tényező. A zsír indítja be a máj működését, az epe termelést. Segíti a méregtelenítő folyamatokat. Szükség van a bevitt vitaminok felszívódásához, beépüléséhez. Energiát ad. Sokkal jobb üzemanyag a testnek, mint a szénhidrátok.

Ha szeretnéd, hogy az emésztésed ismét jól működjön, mindenképp fogyassz zsírt és az ételeidet is zsírral készíts el. Nem azt mondom, hogy zsírosan táplálkozz, de minden nap egyél zsírt, akkor a fogyás is biztos beindul.

4. Igyál sok vizet!

A zsír után a vízbevitel, ami nagyon sokat lendíthet a fogyókúrádon. A víz segít feloldani és kivezetni a fogyasvizlerakódott méreganyagokat. Tudom, sokunknak okoz nehézséget a megfelelő folyadék fogyasztása, de egy icipicit erőltetni kell. A vízivás begyorsítja az anyagcserét!

Ha nagyon nem esik jól a sok vízivás, akkor csak kortyolgass folyamatosan. Fontos, hogy jól érezd magad a fogyókúra alatt. Csak akkor lesz hatásos a diétád, ha nem frusztrál!

5. Vitamin pótlás

Az étrend összeállításánál törekedj a vitamindús zöldségek fogyasztására. De sajnos ma már közel sem annyi a vitaminmennyiség a táplálékainkban, mint 50 évvel ezelőtt. Ezért mindenképp szükség van a vitaminpótláshoz, valamilyen táplálék-kiegészítő fogyasztására.

6. Cukros ételek teljes elhagyása az előírt diéta követése

Sieres fogyás 7 titkaA fogyókúra alatt valóban nagyon fontos, hogy teljesen elhagyjuk a cukros ételek fogyasztását és korlátozzuk a minimumra a szénhidrát bevitelt. Személy szerint azt vallom, hogy ha nagyon vágysz édességre, akkor egyél egy ici-picit abból is ami tiltott, mert a visszahízások legfőbb oka, hogy a fogyni vágyok a szigorú diéta végén teljesen rászabadulnak ezekre az ételekre. De az előírt diéta irányelveit mindenképp kövesd, ha eredményeket szeretnél elérni.

A cukrot pótold valamilyen természetes édesítőszerrel ( pl. stevia, eritritol).

Néha szabad bűnözni egy kicsit, de tényleg nagyon keveset!

7. Mozogj eleget!

Ha fogyókúrázol, ha nem, a mozgás akkor is nagyon fontos a jó erőnléthez, a mindennapi stressz levezetéséhez, az egészség megtartásához. A mozgás szintén felgyorsítja az anyagcserét. Jobb a kiválasztás és boldogsághormonokat is termel. A titok nem a mennyiségben, hanem a rendszerességben rejlik.

A fogyás 7 titka – összefoglalva:fogyas7titka

  • Hozd meg a döntést!
  • Légy türelmes!
  • Egyél zsírt!
  • Kövesd a választott diéta előírásait!
  • Igyál sok folyadékot (vizet)!
  • Mozogj rendszeresen!
  • Gondoskodj a megfelelő vitamin pótlásról!

 

A REg-Enor ital egy megfelelő étrend követésével nagyon hatásos segítség lehet, hogy elérd álmaid alakját. Bár szembemegy minden eddigi fogyókúrás módszernek, mégis a rengeteg fogyás azt bizonyítja, hogy érdemes betartani a kúra szabályait.

Bármilyen kétséged van, vagy szeretnél plusz információt, küldj üzenetet! >>>

sikeres méregtelenítés

Vagy iratkozz fel hírlevelemre ITT >>>

Ferencz Ildikó

reg-enor diéta mobil

Hívatsz ingyen is: üzleti lehetőség+36 30 560 71 21

E-mail: czinil01@gmail.com

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés