Mit lehet enni a RegEnor diéta alatt?

 

Ahhoz, hogy sikeres legyen a RegEnor diéta, a megfelelő étrendet be kell tartani. Szabó Szigfrid állítása szerint „zéró tolerancia”, vagyis semmiképp ne térjünk el az előírt ételek fogyasztásától.

Ha betartjuk a RegEnor étrend előírásait, akkor a méregtelenítés vagy a fogyókúra olyan eredményeket hoz, ami minden képzeletünket felülmúlja! De ne felejtsd. zéró tolerancia!

Nézzük miből készüljön a Reg-Enor menü! Készítettem egy mintaértrendet is, itt olvashatod >>>

 

 

 Reg-Enor diéta alatt mit lehet enni?

Engedélyezett ételek listája:

 

  • Bármilyen zsírt, ami lehet disznózsír, kacsazsír, libazsír, ghí (tisztított vaj) de nem az un. kókuszzsírt. Naponta kb: 3X3 evőkanálnyi mennyiség folyékony állapotban (ez nem azt jelenti, hogy folyékony állapotban kell megenni, hanem a mennyiség folyékony állapotban van megadva. Tehát nyugodtan kenjük szilárd állapotában a zsírt a pirítósunkra, vagy abonett kenyérre, vagy amire akarjuk, de csak a mennyiség miatt van írva, hogy folyékony állapotban minimum ennyit zsírt kell bevinni a szervezetbe napi szinten. )

 

  • Minden ételünket zsírral készítsük el (ne túl zsírosan), hogy a zsírban oldódó vitaminok jól felszívódnak és biztosítjuk az epeürülést, mely elengedhetetlen a szervezet méregtelenítéséhez.

 

  • Vegetáriánusok az állati eredetű zsírok helyett fogyaszthatják az un. ghí-t (ghee), ami tisztított vajat jelent. Forralással távolítják el a vizet, a fehérje pedig kicsapódik az eljárás folyamán. Az így megtisztított vajat nevezik az indiaiak ghee-nek (magyarul ghí-ként ismeretes). Nagyon egészséges. A Reg-Enor diéta alatt bátran lehet fogyasztani.
  • Bármilyen húsfélét lehet fogyasztani (sütve, főzve, rántva, párolva). (Csirke, sertés, liba, kacsa, marha, vad, kecske, birka, nyúl, halak….stb.)

 

  • Korlátozott mennyiségben kenyérféléket (rozs-, barna- és félbarna- vagy fehér kenyér) pirítva, de nem megégetve ehetjük. A pirítás segítség lehet abban, hogy a gombák így eltudjanak pusztulni belőle! Készülhet bármilyen gabonalisztből, de nagyon figyeljünk oda, hogy ne tartalmazzon tiltott összetevőket pl: tejet-tejszármazékokat, cukrot, édesítőszereket, stabilizátorokat, tartósítószereket! A leginkább ajánlott a házi, a bio, a kovásszal kelesztett, illetve a házias jellegű pékségekben sütött fajták!

 

  • Kenyérhelyettesítők: puffasztott rizs. Előnye, hogy könnyen emészthető és gluténérzékenyek is fogyaszthatják. De mivel magas a glikémiás indexe mindenképp valamilyen fehérjével vagy zöldséggel párosítsuk, hogy késleltessük a felszívódását. Így nem emeli meg hirtelen a cukorszintet és nem generál hamar éhségérzetet.

 

  • Készételek közül: szalonnát, sonkát, kolbászt, hurkát fogyaszthatunk sütve, főzve vagy nyersen.  Ehető még a bacon- szalonna, tepertő-tepertőkrém, disznósajt, kenőmájas, virsli, szardínia-tonhal kizárólag csak sós lében! Lehetőség szerint legyen házi, termelői, illetve bio. A bolti tepertővel legyünk óvatosak, mert sütés előtt tejben áztathatják. A csomagolt bacon szalonna rengeteg tartósítószert, a virsli sajnos még cukrot is tartalmazhat, a génmódosított szója, és kazeint is tartalmazó tejszármazékok mellett!

 

  • Tojás (tükör tojás, főtt tojás, tojásrántotta…)

 

  • A levesekhez a rántást (ha készítünk) enyhén pirítva, vízzel engedjük fel.

 

  • A salátákat bármely zöldségből készíthetjük, eredeti citrom levével, kevés só és édesítőszer hozzáadásával.

 

  • Köretnek rizst, hajdinát, kukoricát, borsót, babot, gombát, sárgarépát, fehérrépát, paradicsomot, káposztát (kel, lila, vörös – de savanyított káposztát NEM) kívánság szerint lehet fogyasztani.

 

  • Zöldségek: Ehető a paprika (zöld, kaliforniai, csili stb.), saláta (fejes, jég, rukkola..stb.), spárga, hagyma (vörös, lila, új stb ), csicseriborsó, cékla, uborka, cukkini, brokkoli, karalábé, retek (hónapos, fekete, vaj, stb ), sóska, spenót, padlizsán, karfiol, patisszon, tök, zeller, torma, gyömbér. Sütőtök NEM fogyasztható a diéta alatt a magas cukortartalma miatt!

 

  • Levest, főzeléket csak tej, tejtermék, cukor, gyümölcs nélkül készítsük el.

 

  • Krumplit csak mértékkel (helyettesíthetjük paszternákkal más néven fehérrépával, vagy zellerrel). Édesburgonyát részesítsük előnyben, hiszen lassan felszívódó szénhidrát. Jobban támogatja a diéta sikerét.

 

  • Tésztaféléket csak korlátozott mennyiségben fogyasszunk. Kölestészta a legjobb, hiszen a hajdina mellett, többek között az egyetlen lúgosító gabona. Rizslisztből készült tésztákat is fogyaszthatunk néha.

 

  • Liszt: búzaliszt, rizsliszt, kukoricaliszt, hajdinaliszt, kölesliszt, kókuszliszt (panírozáshoz, habaráshoz, rántáshoz, desszert készítéshez, kenyérsütéshez stb.)

 

  • Fűszerek: babérlevél, kapor, csillagánizs, ánizs, bazsalikom, kamilla, zeller, petrezselyem, fahéj, szegfűszeg, koriander, torma, zsázsa, köménymag, tárkony, snidling, metélőhagyma, majoránna, szerecsendió, fodormenta, oregano, csilipaprika, rozmaring, zsálya, kakukkfű, gyömbér, darált pirospaprika, bors (kis mennyiségben használandó, mert megterheli a májat) sáfrány…

 

  • Tej-tejszín-tejpor helyett: Kókusztej, vagy rizstej! A legjobb a házi készítésű, mert sajnos a boltban kaphatóak az mellett, hogy a csomagolásuk, és egyéb okok miatt nagyon környezetszennyezőek, és drágák, tartalmazhatnak tiltott összetevőket, cukrot, egyéb növényi olajokat, stabilizátorokat. Kókusz, illetve kukorica, és rizstejport is lehet használni, valamint az ezekből álló tejszíneket, természetesen csak a tiltott összetevők nélkül.

 

  • Gyümölcsök közül csak citromot, lime-ot (zöld-citromot), grapefruitot korlátozás nélkül, továbbá gránátalmát és kókuszt – korlátozott mennyiségben – is fogyaszthatunk.

 

  • Édesítőszerek használhatóak tetszés szerint. A legjobb a Stevia, és az Eritritol, ezeken kívül még az aszpartam mentes édesítők!

 

  • Túró helyett: TOTU! Tojás fehérjéből készítik! Az állaga, és az íze megtévesztően hasonlít a tehéntúróra, házilag is nagyon egyszerűen ellehet készíteni!

 

  • Kávé: Csak cukor, és tej nélkül, esetleg ezek alternatívájával pl: kókusztej, stevia vagy eritritol!

 

  • Só: Himalája só, Parajdi só, tiszta só! Az ételeket csak mérsékelten sózzuk.

 

 

 

FONTOS!  Zsírral főzzünk, így a zsírban oldódó vitaminok jól felszívódnak, és biztosítjuk az epeürülést, mely elengedhetetlen a szervezet méregtelenítéséhez és a Reg Enor kúra sikeréhez!

NAGYON FONTOS!  A bőséges tiszta, és-vagy a citromos víz fogyasztása!!!

 

 

 

RegEnor rendelés

 

 

 

TEHÁT, a RegEnor hatása akkor a legtökéletesebb, ha az előírt étrendet pontosan követjük. Ugyanis, amikor nem indul be a fogyás, akkor a leggyakoribb hiba az étkezésünkben keresendő.

Persze vannak, akik mindent betartanak, mégis várniuk kell a látványos eredményre.

De sok esetben már előre kérdezik tőlem, hogy mikor indul be a fogyás? Sajnos erre nem tudok előre egyértelmű választ adni, mert a súlycsökkenés mértéke attól is függ, hogy a szervezet mennyire van elsalakosodva. Illetve szedünk-e valamilyen gyógyszert állandó jelleggel.

Ezen kívül alap, hogy oda kell figyelni a RegENor szedésére is! Lehetőleg ne lépjük túl a másfél órát, időben igyuk meg a „lötyit”.

Éééés a megfelelő (20-30 g) zsírmennyiség is meglegyen főétkezésenként.

A regenoros menü összeállítása miatt pedig, ne fájjon a fejed! Nem kell óriási dolgokra gondolni. Az olajat cseréld le zsírra, és a tiltott összetevőket soha ne használd! Ennyi.

 

Mit NEM lehet enni a RegEnor diéta alatt? >>>>>

 

NÉZD MEG A TAPASZTALATOKAT IS >>>>

Mentés

Mentés

sikeres méregtelenítés

 

Kedvezményes vásárlásért küldj üzenetet ITT  >>>

Vagy bővebb információért iratkozz fel hírlevelemre ITT >>

Ferencz Ildikó

Hívj! H-P 9-17 h között:  +36 30 560 71 21